četrtek, 15. september 2016

Zelišča v septembru

Letošnji september je pa res nenormalno topel. Poletje se še kar ne misli posloviti. No, meni je čisto všeč tako kot je :) Edina slaba stvar tega vremena je, da moram dneve preživljati v hiši in ležati. Zakaj? V ponedeljek sem imela kar hudo nesrečo pri vračanju iz strmega hriba, saj sem se zataknila v korenino, hudo padla in pristala na urgenci (hvala bogu sem lahko šla po pregledu domov). Tako mi ne preostane drugega kot da bolj kot ne dneve preležim, saj imam kolena kar dobro načeta. Danes sem končno že šla za par minut ven (sicer s pomočjo bergel), da sem si pogledala, kako moja zelišča kaj uspevajo in kaj bo treba kmalu porezati. Hvala bogu imam roke cele, tako, da bom vsaj zelišča lahko normalno obirala. 


Moram priznati, da pri zalivanju letos nisem tako pridna. Ampak očitno mojim rastlincam to kar paše, saj mi lepo rastejo in ne rabijo dodatne vlage. Tako kot lani sem tudi letos čez poletje nekaj zelišč zamenjala in dodala druga. Letos mi je skalnjak veliko lepši kot lani.

Spodaj pa nekaj slik, da najbolje vidite dejansko stanje na skalnjaku.

Zgornji del skalnjaka iz strani
Poprova meta letos porezana 4x (in čakam, da jo bom še 1x)
Spredaj pegasti badelj, ki je zrastel iz letošnjega semena v ozadju pa pelin, ki je bil v juliju porezan do tal, zdaj pa je že ponovno kar velik grm.
Letos imam prvo leto na skalnjaku tudi divjo ščetico, katere tinktura iz korenin je primerna pri boreliozi. Veljajo samo korenine prvoletne rastline. Drugo leto pa komaj čakam, da tudi zacveti.
Na skalnjaku mi dela družbo tudi Čarli, ki se zelo rad skriva.
Tudi citronka je bila že 2x porezana in še vedno zelo lepo raste. 
Rman sem si prenesla na skalnjak iz travnika in se je dobro ukoreninil. 
Maroška meta mi je od vseh met daleč najlepša.
Skalnjak iz spodnje strani.
In še nekaj rožic v skalnjaku, da ne bo kdo rekel, da imam samo zelišča.


Ni komentarjev:

Objavite komentar