sobota, 12. september 2015

My paradise (herb rockery)

Moram priznati, da je letošnje poletje pri meni res pestro. Večino dni bolj kot ne delam, ko pa le imam čas se seveda posvetim mojim zeliščem, ki pa nenormalno hitro rastejo. Res sem vesela, da mi je vse, kar sem si zamislila tako lepo uspelo. Letos bo za zimo res veliko zalog za čaje in ostale domače pripravke ;)

Skalnjak 2 meseca nazaj in danes
Od zadnje objave pred dvemi meseci se je stanje na mojem zeliščnem skalnjaku zeeeelooo spremenilo. Da ne govorim o čistih začetkih spomladi, kjer je bila še sama zemlja in nekaj malih sadik (ja bilo je res pusto) :) Medtem sem pridno pobrala vse kamilice, ki jih je bilo letos res veliko. Na teh mestih sem sedaj malo imrovizirala in dala navadni slez (ajbiš), mojito meto in pomarančno meto. Na spodnjem delu sem imela še kakšen mesec nazaj ognjič, katerega sem tudi odstranila in so zdaj na tem mestu zrasle rože.

Stevija
Rožmarin

Jabolčna meta

V tem času sem večkrat porezala meliso, meto, origano, limonsko travo, pegasti badelj, ameriški slamnik, žajbelj in da o ognjiču ne govorim. Toliko, kot sem imela letos ognjiča ga še nisem imela nobeno leto. Seveda sem iz njega naredila že večje število ognjičevega mazila ;)

Hermelika
Stevija, v ozadju žajbelj
V zeliščni skalnjak sem dodala rože, da je malo bolj pisano vse skupaj. Žal se bližajo hladni dnevi, tako, da je trenutno vrhunec z mojimi zelišči. Zdaj pa bo malo več časa za spravilo in pripravo različnih mešanic čajev, naravne kozmetike in peke :)

Žajbelj
Ameriški slamnik
English:

This summer is soooo crazy. Most days I´m on work but when I have time I´m always with my herbs. This summer they grow abnormally fast and I´m so happy about that. This year I have so much herbs for the winter for teas and other products ;)

Since the last post about my herb rockery about two months ago the situation here is soooo different. Not to mention the pure beginnings in spring, where there was a single land and a few small plants (yes it was really lean) :) Meantime I collected all of chamomile which has been really great this year. I have little imrovise and give between marshmallow, mojito mint and orange mint. At the bottom I had about a month ago calendula, which I also removed and there are now flowers.

Meanwhile I often cut lemon balm, mint, oregano, lemon grass, milk thistle, echinacea, sage and that I don´t speak about calendula. This year I have soooo much calendula as none year before. Of course I made a larger number of calendula ointment ;)

I added in my herb rockery some flowers to have a little more colorful. Cold days are coming so now is the highlight of my herbs. Now, I will have more time for the harvesting and preparing different blends of teas, natural cosmetics and for baking :)


Ni komentarjev:

Objavite komentar