petek, 19. januar 2018

Nohti 10

Nekaj mesecev nazaj sem si omislila novo zbirko permanentnih lakcev- Laif seveda. Nad znamko sem navdušena in ji ostajam zvesta, saj so barve zelo pigmentirane in dobro obstojne. Včasih bi bila dovolj že samo ena plast ampak dam vedno iz navade po dve. V zadnjih mesecih sem imela kar nekaj manikir- nekaj malo bolj enostavnih in tele spodnje, ki so mi še posebej pri srcu.

1. Prva manikira je nastala nekje v novembru. Za podlak in nadlak sem uporabila standard Juliana nails Base in finish gel, barve pa sem uporabila Laif: Light pink in Camouflage Light pink. Sredinec in prstanec sem popestrila s štampiljko iz platke, ki sem jo predstavila v tej objavi. Na prstancu in sredincu sem uporabila 2 plasti nadlaka za boljšo obstojnost štampiljke. 

2. Pri naslednji manikiri me je zamikala ovalna oblika nohtov. Uporabila sem barvi Laif Riga in Wine red. Za piko na i sem dodala še nekaj bleščic na prstancu in sredincu. Bleščice so Julianine in sicer GL600139. 

3. Za zadnjo ne bom omenjala kdaj je bila narejena :D je tipična decembrska; pa tako sem govorila, da ne bo letos novoletnih motivov na mojih nohtih :D Tudi tukaj sem uporabila bazo od Juliana nails, barve pa Laifove. Na sredinec sem odtisnila štampiljko, ki pa je bila prvotno črna, zato sem jo popestrila s pikami v isti barvi, kot so drugi nohti- rdeči. Bleščice so iz Juliana kolekcije. Tile nohtki so ekstremno kratki, saj sem si jih pred urejanjem uničila in sem si morala vse skrajšati. Končni rezultat pa se mi zdi vseeno dokaj v redu. 

Včeraj sem si naredila že nove nohtke, ki pa naj ostanejo do naslednjič še presenečenje. Odločila sem se za malo bolj umirjene, pa jih bom verjetno v tem vikendu še malo nadgradila. Ni kaj, monotoni nohti niso zame :)

P.S.: Za ogled večje slike klikni nanjo ;)

Ni komentarjev:

Objavite komentar