torek, 23. januar 2018

Črno milo za obraz 4KIDSANDUS

Za črno milo za obraz sem izvedela čisto po naključju. Na internetu sem prebrala nekaj vzpodbudnih besed in seveda sem morala preizkusiti tudi jaz. Prejšnje Loccitanovo milo za obraz je šlo h koncu, zato sem si nagledala nove produkte iz spletne trgovine 4KIDSANDUS. Presenečena sem bila, ko sem ugotovila, da je sedež podjetja samo 10 minut stran od mene. Tako blizu, pa človek izve za dobro podjetje preko spleta. 

Moje prvo naročilo je bilo črno milo za obraz in črni šampon za lase. Ker sem naročila po pošti me je pričakal tale prikupen paketek:

Danes bom namenila nekaj besed samo črnemu milu za obraz. Že prvi vtis je bil super; embalaža zelo lična, milo zelo veliko potem pa trenutek resnice: umivanje obraza z njim. Po celodnevnem make-upu sem si obraz zmočila z vodo, med dlanmi pa z nekaj krožnimi gibi podrgnila milo. Glede na to, da je milo brez SLS sem bila pozitivno presenečena nad penjenjem. Peno sem nanesla na obraz, tudi na predel oči in čakala na pekoč občutek okrog oči. Ne bom rekla, da me ni čisto nič peklo, je bilo pa bistveno manj, kot pri Loccitanovem ultranežnem milu za obraz. Zdaj sem res pozorna, da spiram iz zunanje na notranjo stran oči in jih ne odpiram niti za milimeter. Po spiranju in brisanju pa je sledil trenutek resnice- ali bo moj obraz imel občutek zategovanja ali ne. No, občutila nisem nič druga, kot dobro očiščen, svež obraz. Tudi po čiščenju obraza s tonikom na vatki ni bilo nobenih sledi make-upa več. Tudi maskara se je dobro sčistila. 

Kaj pa sploh je posebnost 4kidsandus mila za obraz? Izdelek je narejen ročno in iz domačih sestavin. Vsak artikel je unikat in že z embalažo poskrbijo za ekologijo. Šampon dobimo v prikupnem bombažnem žakeljčku.


Milo vsebuje: BIO kakavovo maslo, BIO mangovo maslo, BIO karitejevo maslo, aktivirano oglje, BIO brinovo eterično olje, eterično olje geranije, eterično olje črnega popra.

In pa še INCI sestavine: sodium cocoate, sodium olivate, sodium palmate, theobroma cacao seed butter, mangifera indica seed butter, butyrospermum parkii butter, activated charcoal, juniperus communis fruit oil, pelargonium graveolens oil, piper nigrum fruit oil, limonene, citronellol, linalool, geraniol.

Milo je primerno za kožo nagnjeno k ogrcem, aknam in mozoljem. Sama imam samo masten sijaj, ki je bil po prvih nekaj tednih res manjši, zdaj pa se je koža že navadila nanj in je isto kot je bilo. V prvi vrsti ga imam za čiščenje obraza in svoje delo opravi super. 

Naj povem, da ga zdaj uporabljam že več kot pol leta (dnevno), pa imam še vedno prvo ploščico. Naredila sem si sicer že zalogo z novo, pa je verjetno še nekaj časa ne bom rabila. 

Za konec pa še + in - izdelka:
+ enostavna uporaba
+ ekonomičen
+ okolju prijazen
+ dober čistilni učinek
+ dobro penjenje
- pekoč občutek na predelu oči

Ni komentarjev:

Objavite komentar