sreda, 3. januar 2018

3. obletnica bloga

Srečno novo leto dragi moji. Kako ste pričakali zadnjo noč v letu? Jaz sem glede na ostala leta precej mirno in lahko rečem, da je bilo več kot super. In kar je najpomembnejše- v krogu meni dragih oseb. Je pa poleg nekaj bilanc pri meni tudi tretja obletnica bloga. Jupiiiii!! Zato bom, tako kot vsako leto prej, tole objavo posvetila mojim najbolj branim objavam v letu 2017. Priznam, da s pisanjem objav preprosto nisem imela toliko časa; upam , da bo v letu 2018 s tem kaj drugače. 

Moje najbolj brane objave v letu 2017 so (od najmanj do najbolj):










Tudi letos me je vrstni red gledanosti objav zelo presenetil. Tako kot lansko leto tudi letos zmagujejo sladice. Spodaj pa še moje tri objave, ki sem jih pričakovala med prvih 10.

3. Nohti 9 (tukaj sem pripravila nabor 3 različnih manikir, ki so mi bile še posebej lepe in pri srcu).

2. Limonska trava (ker je eno izmed mojih najljubših zelišč)

1. Rovinj (najino prvomajsko raziskovanje mesta, kamor se bova vsekakor vrnila)


Če primerjam obisk strani v letu 2016 in 2017 sem kar zadovoljna. Glede na to, da je bilo v lanskem letu znatno manj objav kot leto prej si je blog ogledalo 22.500 ljudi, v prejšnjih dveh letih pa skupno 53.000. In kar je najpomembnejše- najde in ogovori me že kar nekaj ljudi, ki sploh niso vedeli, da blogam pa so me našli med naključnim brskanjem po internetu.

Tudi tokrat se zahvaljujem za vsako vašo ukradeno minuto, ki jo namenite brskanju po mojem blogu. Upam, da dobite kakšno dobro idejo. 

V kolikor vas zanima statistika iz leta 2015 in 2016 pa klik na letnici ;) 


Še naprej vaša

Vesna






Ni komentarjev:

Objavite komentar