četrtek, 28. december 2017

Kam na praznične lučke?

Tudi letos je, tako kot lani, december v znamenju izletov in ogledov prazničnih lučk. Upam, da sem že lansko leto dala komu kakšno idejo, kam iti na ogled lučk- lanske predloge si lahko ogledate tukaj. Letos sem si dva vikenda zapored privoščila tujino, ter nekaj slovenskih mest.

BELJAK, CELOVEC IN VRBSKO JEZERO

Prvi predbožični izlet je bil z agencijo k našim severnim sosedom. Beljak in Celovec smo si ogledali čez dan, medtem ko smo si Vrbo na Vrbskem jezeru ogledali na večer. Seveda je bil ambient zvečer veliko lepši kot pri prvih dveh krajih. Verjetno jima delam krivico ampak Beljak in Celovec name nista naredila posebnega vtisa. Drugače je bilo v Vrbi, kjer smo komaj čakali njihovo posebnost in sicer adventni venček iz 60.000 lučk, ki plava na vodi. Za v prihodnje se bom teh krajev udeležila posamezno, saj je bilo naenkrat preveč in posledično zelo malo prostega časa za odkrivanje krajev. Moja ocena glede na videno: Beljak- 2/5, Celovec 3/5, Vrba pri Vrbskem jezeru 4/5.



LJUBLJANA

Ljubljana je tako kot lansko leto eno izmed mojih najlepše okrašenih mest. Okrasitev je ista, letos je tudi veliko drsališče, dogajanje pa ne glede na vreme. Žal smo si ga ogledale v slabem vremenu ampak nas to ni zmotilo- na ulici je bil tudi koncert. Moja ocena glede na videno 5/5.

CELJE

V centru mesta sem bila letos 2x. Moram priznati, da je sem letos veliko bolj navdušena nad njim kot lani. Okrasitev je lepa, dogajanje pa je bilo kar pestro tekom celega meseca. Moja ocena glede na videno 4/5.
GRAZ

Graz je bil letos moj favorit. Obiskali smo ga dan pred božičnim večerom in lahko si začutil predpraznično evforijo. Imeli smo srečo z vremenom, zato smo si ogledali grad, ki nas je vse navdušil. Kuhanček med utrdbami je bil res nekaj posebnega. V samem mestu moram pohvaliti dekoracijo, dober božični sejem, kakovostno in cenovno ugodno gostinsko ponudbo in nenazadnje prečudovite ledene jaslice. Moja ocena glede na videno: 5/5.



VOJNIK

Letos že tretje leto ter mnogo večje in obiskane. Tako kot lani sem nad Božičnim Vojnikom navdušena. Število jaslic se je zelo, zelo povečalo, vzdušje je še lepše tako, da komaj čakam, da grem jutri še 1x. Prav tako imajo pester glasbeni in gostinski program. Moja ocena glede na videno 5/5.






Upam, da še koga navdušim za kakšen hiter pobeg med praznične lučke. Lepe praznike ;)

Ni komentarjev:

Objavite komentar