nedelja, 4. junij 2017

Mascarpone kocke

Ku ku! Pa sem zopet tu. Trenutno sem v nori gužvi in sem kar malo jezna, ker imam toliko stvari pripravljenih za objavo pa ni časa. Če kdo misli, da sem opustila peko peciv naj vas pomirim. Ponovno sem odkrila kar nekaj super receptov. Eden izmed njih so točno te mascarpone kocke. Zakaj sem jih sploh delala? Ker smo imeli obiske, mascarponeju pa je počasi šel rok uporabe h koncu. Glede na to, da obožujem mascarpone sem vedela, da bo ta sladica top. Pa še hitro je narejena.


 Mogoče zgleda glede na število sestavin sam postopek precej dolg in zakompliciran pa ni tako.

Spečemo biskvit iz:
- 5 jajc
- 5 žlic moke
- 5 žlic sladkorja
- 1 žlica kakava
- 1/4 žličke pecilnega praška

Čokoladna krema:
- 2dl sladke smetane
- 150g jedilne čokolade
- 1 žlica mletega sladkorja

Premaz:
-500g mascarpone



Pripravimo si pekač obložen s peki papirjem. Penasto zmešamo cela jajca s sladkorjem tako, da nam v posodi lepo naraste (mešamo približno 5 minut). Dodamo moko, kakav in pecilni prašek ter narahlo zmešamo. Zlijemo enakomerno na pekač in pečemo približno 10 minut na 180 stopinjah.

Nad vodno kopeljo raztopimo sestavine za čokoladno kremo in počakamo, da se krema ohladi.

Medtem je biskvit pečen in ga prerežemo na pol. Ko je ohlajen začnemo s sestavljanjem. Če želimo lahko biskvit malo navlažimo z mlekom (približno 5 žlic na polovico biskvita). Namažemo prvo plast biskvita z 250g mascarpone-ja, čezenj prelijemo pol čokoladne kreme in vse korake ponovimo še z drugim biskvitom.


Sladico postavimo v hladilnik za nekaj ur in režemo previdno. Najboljše z ostrim nožem namočenih v topli vodi- tako se plasti med seboj ne bodo zamazale. Režite na majhne koščke.

Ni komentarjev:

Objavite komentar