torek, 28. februar 2017

Nohti 9

Ne nisem pozabila na moje nohtke. Ko imaš enkrat gelish se objave glede nohtov občutno zmanjšajo, saj zdržijo tudi po mesec in več. Ne zamenjam za navadne lake :) Vmes sem bila sicer malo lena in si za rojstni dan uredila nohte v Studiu Artista pri prijateljici Samanti. Tudi to včasih paše :)


1. Decembra sem si kupila nova permanentna lakca znamke Juliana nails. Tiste, ki me spremljate veste, da uporabljam njihov podlak/nadlak in sem navdušena. Zdaj pa sem si kupila še barvne lakce in si naredila spodnjo manikiro. Barve mi sicer niso tako všeč, ker so pastelne in v trgovini tega nisem zaznala. Sem se pa po parih dneh na barve navadila in na koncu ugotovila, da sploh niso tako slabe. Izbrala sem si odtenka Summer purple in Make up earth. Nanos je bil dokaj v redu, motil me je samo raven čopič (ni zaobljen na koncu za lažje nanašanje). Obstojnost pa je tukaj rešila vse. Moram reči, da nisem pričakovala, da mi bodo nohti obstali 5 tednov- pa še več bi, če ne bi bil prevelik narastek. Vsekakor jih bom še kupila, saj so po obstojnosti podobni Syster kolekciji. Na sredincu in prstancu sem še obvezno uporabila štampiljke. 


2. Za njimi sem se odločila, da si nohte uredim v Studiu Artista. Že nazadnje sem bila navdušena nad holo efektom in tako sem si ga zaželela tudi zdaj. Zbrala sem si malo bolj umirjene s poslikavo na kazalcu. Samanta obvlada poslikave ;) Škoda je samo, da na sliki ne pride tako do izraza holo efekt. 



3. Moji trenutni pa so prav tako bolj umirjeni in spomladanski a ne pusti, saj je vsak noht drugačen. Za podlago sem si izbrala permanentni lak Syster št. NO61, ki je v oranžno roza odtenku. Prstancu sem dodala drobne bleščice, sredincu štampiljko, na kazalec pa sem dala dve plasti bleščic prav tako znamke Syster. 


Imate kakšno idejo za naslednjo spomladansko manikiro? Vesela bom vsakega komentarja in predloga. Pozdravček do naslednjič :) 

Ni komentarjev:

Objavite komentar