ponedeljek, 23. januar 2017

Bananina presna torta

Banane so na mojem jedilniku bolj redkost kot stalnica. Se pa zadnje čase trudim, da si tu pa tam kakšno vzamem v službo za malico. Ko nanje malo pozabim in je čas za njihov odpis je najboljša rešitev kakšna sladica. Tokrat sem imela še na razpolago mascarpone, tako, da sem malo eksperimentirala in naredila okusno presno tortico narejeno v manj kot pol ure. 

Zakaj presno? Torto sem se spravila delati zvečer in se mi (po pravici povedano) ni dalo peči še biskvita. Uporabila sem albert kekse, maslo in mleko.

PIŠKOTNA PODLAGA

- 300g albert keksov
- 100g masla
- 2 žlici mleka

Kekse zmeljemo v mlinčku ali pa jih na podlagi stolčemo z valjarjem. Keksom dodamo zmehčano maslo in mleko ter dobro zmešamo. Tortni pekač zaščitimo s peki papirjem ali pa namažemo robove z maslom. Dno prekrijemo s piškotno podlago in dobro potlačimo na dno. Pekač postavimo na hladno in nadaljujemo s kremo. 


KREMA: 

- 500g mascarponeja
-200g sladke smetane
- 3 banane
- 1 žlica sladkorja v prahu

Banane z vilico pretlačimo (ali pa zmešamo v mešalniku). V posodi zmešamo mascarpone, sladkor v prahu in banane. Na koncu počasi vmešamo še stepeno sladko smetano in enakomerno razporedimo po piškotni podlagi. 


GLAZURA:

- 200g jedilne čokolade
- 100g masla
- 1 žlica olja

Čokolado z maslom topimo nad vodno kopeljo. Malo pred koncem dodamo še olje in odstavimo. Počakamo, da se malo ohladi ampak ne preveč, da se glazura ne strdi. Če je glazura premalo tekoča, dodamo še malo olja. Polijemo po kremi in damo na hladno. 

Sladico postrežemo hladno. Pri nas je bila deležna samih pohval. Tudi meni je bila posebej všeč, ker torta ni bila presladka. Vsekakor sladica primerna tudi za poleti. 

Ni komentarjev:

Objavite komentar