četrtek, 29. december 2016

Kam na praznične lučke?

December je pri meni res veseli december. Letos smo si ogledali kar nekaj praznično okrašenih mest v Sloveniji in v tujini. Nekateri izmed njih so me pozitivno presenetili, drugi malo manj. Kam se torej splača v teh zadnjih prazničnih dneh?
LJUBLJANA

Prvi (in zadnji) ogled lučk je bil v Ljubljani. Ker v Ljubljani nisem veliko si vzamem vsako leto čas v decembru samo za ogled lučk s prijatelji in fantom. Ljubljana me nikoli ne razočara. Mesto je v nulo okrašeno, dogajanje v samem mestu pa je pohvalno. Koncerti, kuhanček na vsakem koraku, glasba- vse od harmonikarjev do lajnarjev. Glede na to, da sem si mesto ogledala 2x letos je menda vsem jasno, kakšna se mi Ljubljana zdi. Moja ocena glede na videno letos 5/5.




CELJE

V Celju sem vsak dan ampak moram priznati, da v samem mestu bolj malo. Letos sem bila na ogledu lučk samo 1x. Nekako me ni preveč vleklo v center, saj je bil glasbeni program letos kar okrnjen. Najlepša je vsekakor Pravljična dežela, namenjena otrokom in velik adventni venec pri Zvezdi to pa je to. Moja ocena glede na videno letos 2/5.


Vir: Facebook
ZAGREB

Najlepše okrašeno evropsko mesto! Pa smo šli na ogled in to z vlakom. Zraven sta šla tudi nečak in nečakinja, tako da je bilo vse skupaj še toliko bolj zanimivo. Na vlak smo šli v Zidanem mostu in povratna karta do Zagreba naju je s fantom prišla 30€ kar se mi ni zdelo veliko. Zagreb ima svoj čar- tramvaji, velikansko drsališče, lučke na vsakem koraku in razkošne cerkve. Lahko rečem, da je res nekaj posebnega ampak še vseeno sem pričakovala malo več glede na opevanost (Ljubljana je meni osebno veliko lepša). Moja ocena glede na videno letos 3/5.





VOJNIK

Marsikdo se sedaj vpraša: In kaj ima tukaj zraven Vojnik? Vojnik je letos presegel vsa pričakovanja. Vsak govori še samo o Vojniku in čudovitih jaslicah ter okrašenih ulicah. V Vojniku sem veliko, saj imam fanta iz tam, tako da bi že bil greh, da si jaslic ne bi pogledala. Okoli cerkve in v ulicah levo in desno zraven nje je torej Božični Vojnik. Zabavni program je res super, splača pa se it pogledat tudi samo jaslice (katerih je nekaj čez 90). Jaslice so postavljene v obeh ulicah pri vsaki hiši. Vsaka hiša ima torej čisto posebne, unikatne jaslice. Kaj naj rečem, ljudje imajo super ideje. Moja ocena glede na videno letos 4/5.






Mislim, da sem si letos ogledala čisto dovolj mest :) Pohvale padajo tudi na Mozirski gaj, ki pa si ga bom prihranila za drugo leto. 

Katero mesto pa je vas najbolj navdušilo?

Ni komentarjev:

Objavite komentar