nedelja, 13. november 2016

Smetanove rezine z orehi

Nedelja je čas za peko. Ker je bila danes na meniju martinova pojedina je bilo potrebno pripraviti še nekaj za po kosilu. Tole sladico sem imela že nekaj časa nagledano, danes pa sem imela čas za pripravo le-te. Fant mi je rekel: naredi nekaj sočnega in končni rezultat je bil tukaj. Naslednjič jo vsekakor naredim v tortnem modelu. 


 To je eden izmed receptov, ki pri meni ni stalnica, saj zanj rabimo malo več časa (nekje uro in pol). Sestavljen je iz več plasti, začenjamo pa z biskvitom:

- 4 rumenjaki
- 200g sladkorja
- 100g masla
- 1dl vode
- 1 vanilij sladkor
- 4 beljaki
- 50g kakava
- 200g moke
-1 pecilni prašek

Rumenjake, pol sladkorja, stopljeno maslo, vanilij sladkor in vodo zmešamo skupaj. Iz beljakov naredimo trd sneg in mu proti koncu mešanja dodamo preostanek sladkorja. V drugi posodi zmešamo kakav, moko in pecilni prašek. Dodamo mokre sestavine in na koncu na rahlo primešamo sneg. Medtem pripravimo pečico na 180 stopinj in pekač obložen s peki papirjem. Biskvit lahko pečemo na dva načina; na širšem pekaču razmažemo na tanjše in ga kasneje razdelimo na polovico lahko pa v manjšem in ga pečenega prerežemo po sredini. Jaz sem uporabila prvo metodo. Pečemo 40 minut. 


Medtem pripravimo tekočino, s katero bomo navlažili biskvit:

- 1dl vode
- 200g sladkorja
-1,5dl ruma

Segrevamo toliko časa, da se sladkor stopi. Hladen biskvit razrežemo na polovico (ali prerežemo po sredini) in obe polovici dobro navlažimo. 

Nadev, ki ga damo med obe polovici je odličen. Jaz se mu nisem mogla upret in sem ga jedla že med pripravo. Upsiii :)

- 3 male kisle smetane
- 50g sladkorja
- 200g zmletih orehov

Sledi še zadnji korak in sicer glazura iz 70g čokolade v prahu in 70g masla, katero raztopimo nad vodno soparo. Prelijemo po biskvitu in postrežemo dobro ohlajeno. Režejo se lahko poljubni kosi. Jaz sem rezala v velikosti nekje 5x5cm. 

Je definitivno sladica za vse čokoholike in tudi za nas, ki imamo radi malo bolj sočne in osvežilne sladice. 

Ni komentarjev:

Objavite komentar