sreda, 26. oktober 2016

Jesenski nohti

Žive, kričeče barve se za nekaj časa poslavljajo. Vsaj do decembra, ko bo treba malo popestriti nohte za zadnjo noč v letu. Svojo zbirko permanentnih lakov sem končno posodobila in dodala malo bolj temne odtenke. Dobila pa sem tudi nekaj novih pripomočkov za nail art, tako da sem komaj čakala, da vse preizkusim. Pred malo več kot mesecem sem imela nesrečo in si poškodovala tudi noht na roki. Tako so šli namazani nohti za nekaj časa na stran in bili nageci.

Dobila sem spet nekaj novih stamping platk. V Sloveniji so mi čisto predrage. Še sreča, da obstaja Ebay, saj sem dobila točno takšno, kot sem iskala- s čipkami. Dobila sem jo za smešno ceno 1,2€. Glede na ceno nisem pričakovala nekih bleščečih rezultatov. Pa sem bila takoj navdušena, saj dela res natančne in super odtise. Naročila sem jo tule. 

Za trenutno barvo sem si izbrala Laif permanentni lakec Mosca. Zelo sem se veselila uporabe, barva je res dobro pigmentirana in bi lahko bila dovolj že samo ena plast. Pa me je zmotila gostota lakca, ki je bila že kar na meji med normalno uporabo. Sem se kar namučila z natančnostjo in ga verjetno nekaj časa ne bom spet uporabila. Glede na to, da so Laif lakci res vrhunski me ta ni prepričal. Po enem tednu se mi je barva tudi začela že malo krušit, tako da bom kaj kmalu zamenjala manikiro (ti lakci mi zdržijo drugače tudi po 1 mesec). Sredinec sem polepšala z diamantkom, prstanec pa s čipkastim vzorcem z belim lakcem. 

Pri tej manikiri sem imela 1000 in 1 problem:
- Laif lakec je bil izredno gost in zelo težek za nanašanje
- po tleh mi je padel bel lakec za štemplanje in sem imela pred koncem urejanja nohtov še čistko celih tal v sobi
- nova blazinica za štemplanje me je izdala. Upam, da jo samo ne znam uporabljati in je nekaj na njej, kar moram dobiti dol, da jo aktiviram. Do takrat pa jo raje ne omenjam, saj bi jo rada dobro preizkusila in se prepričala o njeni učinkovitosti. Upam, da ni zgrešen nakup.

Končni rezultat mi konec koncev vseeno ni slab. Nohti so elegantnega videza, barva pa dovolj temna, da zakrije moj poškodovan noht. 

Ni komentarjev:

Objavite komentar