ponedeljek, 5. september 2016

Domače pršilo po sončenju

Ku ku! Pa sem nazaj. Dopust je seveda čisto prehitro minil. Človek bi se kar navadil na morje, poležavanje idr. Ampak paše pa priti tudi nazaj in zakorakati v delo. Tokrat imam za vas objavo, ki sem jo imela namen spisati na morju. Pa saj veste kako je, takrat se najde 1000 in 1 izgovor in sem se šla tako naprej namakat in sončit. Pred morjem sem si naredila tale super sprej, za katerega sem recept našla na Pinterestu. Glede na to, da so v njem same blagodejne sestavine niti nisem podvomila, da ne bi učinkoval. 

 V petek zvečer pred najinim odhodom sem si še hitro pripravila sprej. Ker sem hotela biti čimbolj ekološka sem uporabila kar staro stekleničko s pršilom. Seveda sem jo dobro očistila, razkužila in spraskala prejšnjo nalepko dol. Ta del je bil najbolj zamuden. Če se vam s tem ne da ukvarjati lahko seveda kupite novo.

Od sestavin sem uporabila:
- 1dl soka aloe vere
- 1,5dl zelenega čaja
- pol žličke eteričnega olja sivke.


Zeleni čaj sem skuhala in ga ohladila. Medtem sem pripravila aloe vero. Pri tem lahko uporabite aloe vera gel, ki ga kupite v lekarni ali drogeriji (jaz prisegam na Fruit of the Earth) ali pa ga preprosto nastrgate iz domače rastline. Ker jo imam doma na pretek sem uporabila kar domačo. Liste sem prerezala na pol in postrgala tekočino ven. Ker je gel, ki ga dobimo precej zdrizast je skoraj nemogoče, da bo lepo prehajal čez pršilko. Zato sem gel podobno kot beljake pri jajcu malo razžvrkljala. Skupaj z zelenim čajem sem dala v stekleničko in na koncu dodala eterično olje sivke. 

Pred vsako uporabo je potrebno sprej dobro premešati, saj eterično olje splava na površino. Prav tako bodite pozorni, da izdelek uporabljate samo nekaj dni, ker izdelku ni dodan noben konzervans in je zato hitro kvarljiv. Shranjujte v hladilniku. V tem primeru lahko seveda količine zmanjšate, da ne boste zavrgli preveč sestavin. 


Zeleni čaj je znan po svojem antioksidativnem delovanju in je zato odličen ne samo za notranjo ampak tudi za zunanjo uporabo. Aloe vera je vsestranska rastlina, ki pomaga pri regeneraciji kože, pomirja, vlaži. Prav tako je z eteričnim oljem sivke, ki prav tako pomirja in je eden redkih, ki ga lahko uporabimo direktno na koži. 

Torej kot vidite s takšnim pripravkom ne moremo čisto nič zgrešiti pri opeklinah. Je pa res, da letos ne bo več takšne bojazni za preveliko sončenje, saj se poletje že počasi poslavlja. Če se odpravljate v tople kraje še v tem času ne pozabite na ta preprost recept. Moja koža je bila po sončenju in tuširanju res izsušena, pekoča in nekajkrat preveč opečena, s tem pršilom pa sem občutila prijetno osvežitev in manj pekoč občutek na koži. V naslednji objavi pa bom malo opisala najin dopust in destinacijo, kje sva bila. Se beremo ;)

                                           Vesna


Ni komentarjev:

Objavite komentar