četrtek, 18. avgust 2016

Borovničev sladoled

V teh poletnih dneh sem dala malo na stran svojo pekarsko plat. Verjamem, da so moji slaščičarski spremljevalci malo razočarani, a obljubim, da se bom na jesen poboljšala ;) Razlog za moje mirovanje je predvsem v tem, da niti ne pečem nekaj veliko, ker praktično jemo samo sladoled ali pa kakšne lahke sladice kot je panacotta. Z domačimi recepti za sladolede sem malo eksperimentirala in tako našla recept, ki je navdušil vse. Pa še sila enostaven je. In še najpomembnejše- ne rabimo nobenega aparata za izdelavo sladoleda. 


Za pripravo sladoleda sem si lansko leto kupila modelčke za sladoled. Ti so res must have za izdelavo teh sladkih pregreh, saj je tako zelo priročno pa še prava atrakcija so tako za male kot velike otroke :) Jaz sem jih kupila v živilski trgovini znamke Fackelmann in v Kiku. Jih je pa dobro kupiti izven sezone, saj sem jih lani sredi največje vročine komaj  našla. 

Recept je primeren predvsem za takrat, ko nam ostane veliko sadja. Predvsem rjave banane bodo prišle tukaj odlično na vrsto. 

Za sladoled potrebujemo:

- 2 zelo zreli banani
- 200g borovnic
- 200g sladke smetane
- žlico limoninega soka

Zrele banane narežemo na kolobarje in jih damo za najmanj 2 uri v zmrzovalnik. Zmrznjene banane zmiksamo v mešalniku, da dobimo gosto zmes. Damo v posodo in nato zmiksamo še borovnice. Sladko smetano stepemo in jo na koncu dodamo bananam in borovnicam. Naj omenim, da lahko za sadno osnovo izberemo poljubno sadje namesto borovnic, medtem ko banane ostanejo v vsakem primeru, saj dajo sladoledu kremast priokus. Na koncu dodamo še žlico limoninega soka, dobro zmešamo in damo v modelčke. 


Če niste navdušeni nad sladko smetano jo lahko zamenjate z jogurtom. Moj predhoden sladoled je bil narejen ravno tako. Količina jogurta je v tem primeru ista torej 200g. Tak sladoled je malo bolj osvežilen, medtem ko je s sladko smetano bolj kremast. 
In skoraj ga ni več...
Naj povem, da je šel pri nas sladoled kot za med. Prvi dve rundi sta zmanjkali tako že pred slikanjem, zdaj pa sem vsem zabičala, naj počakajo, da v miru poslikam in si ga malo več tudi jaz privoščim. :) Pa dober tek ;)

                                             Vesna


Ni komentarjev:

Objavite komentar