petek, 22. julij 2016

Zelišča v juliju

Zelišča so pri meni podivjala. Glede na to, da je na začetku kazalo, da na določenih krajih ne bo nič, se je ravno tam razbohotilo največ. Moje grede so tako noro lepe, na nekaterih delih že kar preveč bujne (in ja, kar zmanjka mi časa, da bi bolj redno rezala določena zelišča).

V mojem novem vrtu, ki je v začetnih mesecih izgledal zelo pust (mislila sem, da ne bo iz mojih semen in sadik nič) so sedaj res lepe, velike rastline. Nekatere so tako lepe, da mi jih je kar škoda rezati in trgati.





Isto je v mojem skalnjaku, kjer je letos čisto druga slika kot lani. Že samo pelin se mi je letos nenormalno razbohotil. Kamilice sem že morala odstraniti, tako da sem na to mesto prestavila vinsko rutico. Prav tako na spodnjem delu skalnjaka nimam več pegastega badlja, ki je bil nenormalno visok, tako da je zdaj vse skupaj malo bolj pregledno.











Razlika je najbolj očitna ravno iz slik, ki so bile narejene v maju v moji takratni objavi. Ker pa sem slikala kakšen teden nazaj se je tudi v tem času že kaj spremenilo in zraslo.
                                            Vesna

Ni komentarjev:

Objavite komentar