sreda, 13. julij 2016

Omara za sušenje zelišč DIY

Ok, priznam, da sem na tale projekt ekstremno ponosna. Sicer je trajalo kar nekaj časa, da smo ga izpolnili ampak bolje pozno kot nikoli :) Do sedaj sem zelišča sušila na podstrešju na rjuhi ampak seveda takšen način na dolgi rok ni ok. Z očetom sva naredila sušilnik, ki je veliko bolj priročen, pa še prostor prihraniš. 


 Pozimi sva se z očetom dogovorila, da narediva lesen sušilnik za zelišča. Iz najinega začetnega plana, da bova začela z izdelavo v februarju se je zavleklo v te dni. Priznam, da sem mislila, da ga letos sploh ne bom imela. Sva ga pa sedaj naredila v enem tednu. Oče je mizar, tako da se je izdelave lotil res perfektno. Sama sem imela predstavo o čisto preprostem lesenem sušilniku odprtega tipa. Pa je rekel, da je boljše, da je iz vseh strani dobro zaprt a še vseeno zračen. 

Sprva je izgledala omara kot angleška telefonska govorilnica :) Na vsaki strani sta bili dve odprtini za okna, da se lahko zelišča lepo zračijo. V trgovini sem kupila mrežo proti komarjem in tako sva vsako stran dobro zaprla z njo. 



Za v notranjost sva naredila 11 lesenih predalnikov. Robovi so malo dvignjeni, da zelišča ne padajo dol. Na vsako sva na spodnjo stran naredila luknje, da se lahko res dobro zrači, na zgornjo stran pa sva dala isto mrežo za komarje in nalepila z lepilom. 




Včeraj je bil torej zadnji dan, ko sva urejala še finese in komaj sem čakala, da jo napolnim z zelišči. a sprednjo stran vsake poličke sem na lepilni trak napisala, kaj sušim, da je malo bokj pregledno. Res sem super ponosna na tole mojo omaro, saj je za eno zalogo zelišč, ki jo oberem čisto dovolj. 





Seveda jo sama nikakor ne bi znala narediti, tako, da hvala bogu za očeta :D Skupaj nama je uspela res unikatna omara, ki se na sprednji strani zapira isto kot vsaka druga omara na magnetke. Zaradi komarnikov pa ni bojazni, da bi med moja zelišča prišle različne žuželke. 

Kako pa je vam všeč omara? Bi imeli tudi vi takšno?

                                           Vesna

1 komentar:

  1. Pozdravljeni! To je super omara za susenje zelisc, tudi jaz bi imela tako. Se da narociti?
    E.

    OdgovoriIzbriši