ponedeljek, 13. junij 2016

Neon oranžni nohti

Komaj čakam poletje in poletne temperature. Trenutno se še vedno borimo z zelooo dolgočasnim vremenom, ki nikakor ni podobno poletju. Podobno je bolj muhastemu aprilu, kjer iz minute v minuto ne veš, kaj te čaka. Sem pa naredila črto pri nohtih. Če že vreme ni poletno pa naj bodo vsaj nohti. Iz prejšnje umirjene manikire sem tako naredila preobrat v neon oranžno z novo Born pretty platko.

Dobila sem nove lake iz svoje priljubljene Syster kolekcije in seveda sem takoj preizkusila prvega. Tale oranžen naj bi bil neon lakec. Ko sem odprla flaško sem bila malo zmedena, ker je barva izgledala res bleda. Manikiro sem si delala zvečer in končna barva se mi je zdela povprečna. Nič kaj posebnega. Ko sem si sušila nohte pod UV lučko pa se je res noro svetilo. Must have za v diskoteko ;) Danes zjutraj pa samo waaaw! Nohti tako žarijo, da adijo (realne barve so najbolj vidne na prvi sliki). 



Na moja standard nohta (sredinec in prstanec) sem dala štampiljke iz prav tako nove platke in sicer Born pretty št. 40. Že tu se nisem mogla odločit za motiv, na koncu pa sem izbrala rože in belo barvo. 

Da pa še pokažem mojo zadnjo manikiro narejeno pred 3 tedni. Žal mi nohti čisto prehitro rastejo, drugače bi jih še kar imela nekaj časa. 

Vesna

Ni komentarjev:

Objavite komentar