torek, 24. maj 2016

Zelišča v maju

Pred nekaj več kot enim mesecem sem naredila svoj letošnji projekt in sicer nov vrt z zelišči. Tukaj imam samo takšna zelišča, ki jih malo več uporabljam in jih imam v skalnjaku čisto premalu. Semena so v zemlji, sadike presajene ampak to gre čiiiisto prepočasi :D Nekaj časa nazaj so bile pri nas kar nizke temperature, in veliko semen ni prišlo iz zemlje. Jah, narava ima pač zadnjo besedo. Moj vsakodnevni pohod v vrt je vedno poln pričakovanja kaj bo pokukalo novega iz zemlje. Te dni se (kooončno) nekaj premika.


Čisto druga slika pa je v skalnjaku. Nikakor ne morem mimo pegastega badlja. Letos je res noro lep in visok. Počasi bo že večji od mene. Všeč mi je predvsem zaradi svojih lepih listov in cvetov, ki so že vijolični. Pa še zdravilen je tako.



Iz spodnje strani se tako na zgornjo stran skalnjaka ne vidi nič več. je pa drugačna slika iz zgornje strani. Meto in meliso sem že porezala, tako, da je malo bolj prazno. Ostala zelišča pa rastejo kot nora. Tudi kamilice so mi letos zrasle v višave. Mislila sem, da mi jih bo uničil sneg, saj so bile vse na tleh, ampak sem jih povezala skupaj ob palico in normalno rastejo naprej. Ne pozabite: na vsako sliko lahko kliknete in si jo ogledate v večji velikosti ;) 

Pegasti badelj
Pegasti badelj- cvet
Maroška meta
Cvetoči drobnjak
Ajbiš, v ozadju pelin
Pogled iz zgornje strani skalnjaka

Netresk se počasi razrašča
Bujne kamilice
Ognjič
4 vrste mete in melisa se že sušijo
V vrtu je slika malo bolj počasna. Sem že nabrala kakšno jagodo; meta, ognjič in kamilice so že kar lepe, ostalo pa se pomika zelo počasi. Ker seme kar nekaj časa ni vzklilo tudi plela nisem kaj veliko, da ne bi šla še zelišča zraven. Včeraj pa sem si rekla kar bo pa bo in naredila malo reda. Kumina, ognjič in ameriški slamnik mi počasi prihajajo iz zemlje, medtem ko iz semen melise ni nič. 

Pegasti badelj še čisto majhen

Meta

Vesna

Ni komentarjev:

Objavite komentar