sreda, 4. maj 2016

Nohti 7

Tokratna manikira je malo bolj umirjena. Malo sem kolebala med roza ali sivo barvo, ampak je premagala siva. Glede na to, da se bliža poletje bom imela še vrh glave roza barve :D Spodnja manikira me je že nekaj časa mikala, ampak nisem imela časa zanjo, saj sem dobila vse te nove platke za štampiljke. Nad končnim rezultatom nisem toliko navdušena, kot sem sprva mislila, je pa morda ideja za vas :) Mogoče s kakšno drugo barvo spodaj.


Obožujem čopiče za pike. Že kar nekaj let nazaj sem kupila komplet petih z dvema velikostima na vsaki strani. Našla sem jih na e-bayu (so isti kot teli). Kadar si delam na nohte poslikave s pikami jih vedno uporabim. Za tole manikiro sem si zbrala odtenek iz Syster kolekcije permanentnih lakov, pike pa sem delala s stamping laki od Essence. Ker so pike malo bolj debele, predvsem največje črne, sem uporabila na koncu 2x nadlak.



Kot sem rekla ta manikira ni ena mojih ljubših, tako da naslednja bo definitivno veliko bolj živa in pisana :)

                                          Vesna

Ni komentarjev:

Objavite komentar