sreda, 25. maj 2016

Dry brush manikira

V soboto grem na poroko :) Komaj čakam! Hotela sem malo bolj odbite nohte ampak ženske kot ženske rade gledamo na vse, tako da sem tudi nohte malo pripravila, da se bodo podali k ostalemu outfitu. Spet sem se odločila za roza nohte z  malo črnega pridiha v dry brush tehniki.

 V dry brush manikiro sem se zaljubila takoj, ko sem jo zagledala. In kot dodatek na nekaj nohtih mi je noro lepo. Večja kot je razlika v barvah, lepše pride. Takšna manikira je narejena res hitro, poleg tega pa ne potrebujete posebnega znanja in roke za poslikave. 

Po treh tednih je kar nekaj narastka :)

KAKO SE NAREDI DRY BRUSH MANIKIRA?

Spodnja plast naj bo barvna (največji efekt bo s spodnjo plastjo v beli barvi). Ker sama uporabljam gelish naredim gelish do konca- zaključim z nadlakom in obrišem. Nato uporabimo enega ali več lakov. V mojem primeru črn navaden lak. Že v flaški obrišemo kar se da veliko laka, z brisanjem laka pa nadaljujem na papirju. Več kot obrišete boljše bo. V kolikor pustite malo več laka pa bo efekt bolj podoben efektu lakov, ki razpokajo na nohtih. Z vzorcem se lahko poljubno igrate; lahko mažete samo v eno smer ali v več, z eno ali različnimi barvami.



Kazalec sem namazala še z malimi nevpadljivimi bleščicami in ponovno premazala z nadlakom.

                                         Vesna

Ni komentarjev:

Objavite komentar