torek, 10. maj 2016

2. festival vina in čokolade Podčetrtek + Partizanska bolnišnica Zima

Ta vikend je bil idealen za izlete. Vreme se je končno malo stabiliziralo in na soncu je že kar peklensko vroče. Vikend sem bila po dolgem času prosta, zato sva se s fantom odpravila v moj preljubi Podčetrtek. Zakaj preljubi? Ne vem, vem pa, da ga obožujem že od malega. Že nekaj časa sem sanjala o ponovnem obisku, v soboto pa je bil za to idealen čas. V Podčetrtku je namreč potekal že drugi festival vina in čokolade. Jaz sem tako prišla na svoj račun s čokolado, moj dragi pa je malo preizkušal odlična slovenska vina.


Dopoldne sva se za začetek odpravila na ogled partizanske bolnice Zima. Zanjo še nisem slišala, prav tako je še nisem nikoli obiskala. Bolnišnica Zima je čisto zraven avtoceste pri počivališču Zima. Midva sva sicer malo iskala, saj je vse skupaj bolj slabo označeno ampak na koncu sva le našla. Po gozdni potki sva prispela najprej do partizanskih grobov in velike table, kjer je bolnica opisana. Bolnica je bila zgrajena leta 1944 in v tem letu je tudi sprejela prve ranjence. Tukaj naj bi se tako zdravilo 124 ranjencev. Februarja 1945 pa je bila bolnica izdana. Zdaj je obnovljena in odprta za javnost. Ko prideš do bunkerja se v njem prižge luč in v notranjosti je precej lepa uprizoritev takratnih razmer. Leseni pogradi, zdravniško orodje in omara z zdravili. Ker me takšne stvari zanimajo sem bila seveda precej navdušena nad ogledom.



Pot sva nadaljevala proti Podčetrtku. Že pred dvorano je bila nora gneča, tako, da ni bilo dvoma, da je festival na nivoju. Za vstopnino 5€ si dobil degustacijske kupončke, s katerimi si lahko poizkusil tako čokolado kot vino. Prvo sva naredila en krog, da sva sploh videla, kaj lahko pričakujeva. In nisva bila razočarana. Tudi spremljevalni program je bil super; tako smo na festivalu ostali kar nekaj ur! :)





Narisano s čokolado

Za konec pa še moj najljubši del iz zeliščarske plati: ogled samostana Olimje. Nazadje, ko sem bila tukaj še nisem bila takšna ljubiteljica zelišč. Takrat me je fasciniral samo samostan, ki je zraven in je poseben že zaradi svojega zunanjega izgleda. V soboto pa sem se seveda prvo zapičila v vsa zelišča, ki jih je nenormalno veliko. Seveda veliko takšnih, ki sem jih videla prvič. Kar mi je pri tem zeliščnem vrtu še posebej všeč je to, da je vsako zelišče lepo označeno, zraven pa je pripisano, zakaj se vse uporablja. Žal naju je zmotil dež, tako, da sva ogled kar hitro zaključila. Malo višje je še Jelenov greben, kjer je gostilna in welness, zraven kave pa vas presenetijo jeleni, ki hodijo kar mimo vas (vsaj tako je bilo nekaj let nazaj). Tukaj v soboto nisva bila, saj nama je zmanjkalo časa, pa še vreme je malo zagodel. Naslednji obisk pa seveda sledi kmalu ob malo lepšem vremenu ;)



                                        Vesna

Ni komentarjev:

Objavite komentar