ponedeljek, 11. april 2016

Zelišča se širijo...1. DAN

Jupiii, končno lahko spišem objavo tudi o mojem novem zeliščnem vrtu! Komaj sem čakala, da vam lahko povem kaj več o letošnjem projektu. Lansko leto sem se spravila narediti zeliščni skalnjak, katerega sem uredila ob hiši; posledično je bilo tam veliko različnih zelišč in na koncu mi jih je nekaj tudi zmanjkalo za uporabo. Letos sem se torej opogumila in si zastavila nov prostor zanje. Predvsem za moje najljubše: meto, meliso, pegasti badelj idr.


Ideja je prišla sicer že lani v jeseni, tako da smo doma določili primerno mesto in to tudi preštihali. V teh dneh smo tako še enkrat prefrezali in akcija.

Greda pripravljena na sajenje
Strešniki v vrsti za polaganje
Potka iz strešnikov narejena, sledi pa...
Za ureditev si nisem delala kaj večjih planov in skic. Vrt meri 3x5m, tako da sem si v grobem zastavila 5 gred na vsako stran in na sredini potko. Vrt se na enem delu drži maminega vrta, iz druge strani in ob potki pa sem se malo znašla. Doma imamo res veliko starih strešnikov, ki sem jih uporabila tukaj. Dela je bilo kar nekaj, saj je bilo potrebno vse dobro izmeriti in odkopati, da so se strešniki dobro ugreznili v zemljo.

...še okvir grede, ki je prav tako iz štrešnikov
Ne sme pa manjkati urejena potka, ki je iz lubja
Sledilo je presajanje nekaj mojih zelišč. V mojem zeliščnem skalnjaku se mi že res nenormalno zaraščajo nove sadike, tako da sem jih lahko uporabila tukaj. Presadila sem 3 vrste mete, meliso, pegasti badelj, kamilico, ognjič in mačehe (ok, ne bo čisto zeliščni skalnjak) in jagode (pegasti badelj mi je v skalnjaku nenormalno prerasel in se razširil proti jagodam, tako, da sem jih morala rešiti). Trenutno pa še nimam zapolnjenih vseh gredic. 

Končna slika 1. dne
Ker pa mi je na koncu še nekaj manjkalo, sem se odločila urediti še potko. Na srečo sem imela doma veliko lubja, ki sem ga kupila lani in ga nisem uporabila, tako da mi je zdaj prišel še kako prav. Pa še v barvi strešnikov je za piko na i :) 

Grede bom še seveda tekom dni zapolnila in dodala druga zelišča. Kaj vse bom naredila pa seveda sledi v naslednjih objavah tako da ne spreglejte ;) Lep dan še naprej ;)

Vesna

Ni komentarjev:

Objavite komentar