četrtek, 21. april 2016

Zelišča se širijo- 2. dan

Zelišča so našla svoj prostor tudi v mojem novem vrtu. Končno sem nasadila vse, kar sem imela v planu. Nekaj tudi takšnih rastlin, ki jih prvotno nisem nameravala. Ampak če je že prostor, zakaj pa ne :) Trenutno še ni kaj veliko za pokazati, saj imam kar nekaj semenskih rastlin in komaj čakam, da pokukajo ven.

Na notranjo stran sem dala dve posodi, kamor sem nasadila rožmarin in vinsko rutico, da malo razbijem monotonost vrta- Seveda v isti barvi kot potka in strešniki. Baziliko sem zaenkrat še shranila v rastlinjak, saj so jutra še kar mrzla, kot vemo pa je res zelo rahla in občutljiva. 

Zaenkrat so na vrtu pri semenskih rastlinah kar njihove prazne vrečke, da se ve kaj je kje. Vrt je zato videti kar prazen, ker še ni nič kaj zraslo, zato sem včeraj naredila še lesene označevalce zelišč. O tem pa v naslednji objavi. 


Vrt v celoti zapolnjen.
Zdaj pridno zalivamo, da pridejo prve semenske rastline čimprej iz zemlje.

Moja zeliščna skica (malo sem se poigrala, poiskala barvice in narisala na roke):

                                            Vesna

Ni komentarjev:

Objavite komentar