četrtek, 28. april 2016

Vrtna dekoracija (DIY)

Obožujem vrtne dekoracije. In obožujem Pinterest! Tam najdem res hude ideje, kako si urediti vrt. Idej v moji glavi je nenormalno veliko, časa za njeno izvedbo pa malo manj. Sem se pa zaljubila v tile dve dekoraciji. Spodaj pa tudi napisala, kako katero narediti.

Svoje grede sem hotela imeti označene na malo bolj izviren način ampak še vseeno ne preveč vpadljivo. Za to idejo sem porabila kar nekaj časa. Kupila sem si pirograf za vžigavanje v les in šla takoj v akcijo. To idejo sem prvo uporabila samo v mojem novem vrtu; v skalnjaku zaenkrat še nimam nič. Uporabila sem kratke smrekove veje, seveda primerno debele. Za pomoč sem prosila očeta, da mi jih je primerno odžagal; spodaj v špico in zgoraj za pisalno ploščo. Za izdelavo označevalcev sem uporabila kar nekaj časa ampak končni rezultat je (vsaj meni) več kot odličen.
 

 
Druga hitra ampak super nora dekoracija pa je dekoracija s starimi škornji. Želela sem karseda stare uničene. V vsakega sem dala do vrha zemlje (in jo dobro zatlačila tudi spredaj), obrezala sprednji del in nasadila netresk. Komaj  čakam, da se še malo razraste, saj bo vse skupaj veliko lepše.
 

 
 
Trenutno imamo pri nas obupno vreme, ki me kar malce skrbi- imamo namreč sneg. V teh dneh me ni bilo doma, tako, da nisem mogla nič rešit. Vsa moja zelišča so prekrita s snegom in posledično cela na tleh. Kar pa sem sadila pa lahko samo upam, da bo kaj prilezlo ven iz zemlje. V nasprotnem primeru bom morala ponoviti vajo, kar predstavlja nov strošek :(
 
Zeliščni vrt 28.4.2016
Žal je pri zeliščarstvu tudi slaba stran, ki lahko zagreni vso našo vnemo in to je vreme. Je pa res, da so prihajajoči dnevi malo bolj obetavni, tako, da upam, da bo vse skupaj čim manj prizadeto.

                                          Vesna

 

Ni komentarjev:

Objavite komentar