nedelja, 17. april 2016

Stamping nails

Priznam, da sem se kar malo razvadila, odkar so na tržišču platke z motivi za nohte kot so Konad, Bundle monster, Born pretty in ostale. Včasih sem si motive risala na roko, zdaj pa rada eksperimentiram kar s platkami. V teh dneh sem dobila novo barvo permanentnega laka in Born pretty platko številka bp76. Permanentni lak je od moje najljubše e-bay znamke SYSTER. Uporabljam jo že kar nekaj let; vmes so jo za nekaj časa umaknili zdaj pa sem končno našla nove barve. Jupiiii!
 

Syster permanentne lake obožujem zaradi njihove prekrivnosti. Že ena sama plast je dovolj prekrivna in intenzivna ampak jaz iz navade vedno dam dve. Poleg tega imajo širok izbor barv, tako da je kar problem najti in kupiti samo eno barvo. Flaške so po 15ml in jih lahko imaš za zelo dolgo. Poleg tega pa je še ugodna cena. En lakec pride okoli 3,5€ Več o njih pa tukaj.
 
 
Trenutna manikira je narejena s permanentnima barvama Syster N037 in Laif Peach (prstanec). Na prstancu in sredincu pa je uporabljena omenjena zgornja platka s črnim Essence stamping lakom. Živo roza barva naj bi se pod UV lučko tudi svetila. V preteklosti sem že delala newspaper nails, za katere je uporabljen pravi časopisni papir in alkohol, da se lepo odtisne, ampak včasih si je treba delo tudi poenostaviti :P Če pa vas vseeno mika, da si naredite manikiro s časopisom pa prilagam en super tutorial, ki sem ga našla na internetu.
 
Vesna

Ni komentarjev:

Objavite komentar