petek, 15. april 2016

Prekmurje- Babičev mlin, čebelarski muzej Krapje, Mlin na Muri, živalski vrt Sikalu, Vinarium in Bukovniško jezero

Izleti z družino so res nekaj najboljšega. Poleg druženja še zraven odkrivamo nove kraje in spoznavamo nove ljudi. 14 dni nazaj smo pot ubrali proti Prekmurju. Dolgo nazaj sem v teh koncih že bila ampak takrat sem stvari dojemala čisto drugače, saj sem bila še majhna.


Tokratni izlet je bil praznovanje rojstnega dne in obletnica poroke. Ne moje :D Na ta dan sta se moja sestra in njen mož pred 5 leti poročila in to prav na njegov 30. rojstni dan. Tako smo se odpravili na izlet z njegovo družino in mojima nečakoma v Prekmurje

Prva postojanka je bila Babičev mlin na Muri. Lastnik in njegova hčerka sta bila takrat tam, oba pri svojem delu. Mlin še vedno dela, njegova posebnost pa je, da je vodni mlin na Muri, in ga sila Mure poganja s pomočjo jeklene vrvi v notranjost mlinarske hiše, ki je zraven Mure. Mlinarsko hišo si lahko ogledate in tam tudi kupite različne moke. Jaz sem vzela ajdovo, da bom v teh dneh naredila ajdov kruh z orehi.


Pot smo nadaljevali proti čebelarskem muzeju Krapje v Veržeju. Tam nas je pričakala lastnica, ki nam je naredila voden ogled po njihovem zemljišču, kjer smo si ogledali star čebelnjak iz konca 19. stoletja, opisala nam je celoten potek pridelave medu in pokazala vse čebelarske pripomočke. Gospa Tigeli je bila res odprta, si vzela čas za nas in nam povedala vse, kar nas je zanimalo. Poleg čebelnjakov pa mi je v oči padel predvsem zeliščni vrt, ki ga ima gospa tukaj. Lahko rečem samo kapo dol. V ta prostor sem se res zaljubila. Za konec smo imeli še pokušino likerjev in medu in smo si seveda vsi tudi nekaj vzeli za domov. Več o njih si lahko preverite na njihovi spletni strani.





Mlin na Muri v Ižakovcih in otok ljubezni je bil naš naslednji cilj. Tam smo si pogledali plavajoči mlin in se odpeljali z brodom iz ene strani brega na drugega. Tukaj imajo tudi posebne prostore za druženje in piknike seveda dvignjene od tal, v primeru, da Mura naraste. Naj povem, da so ljudje v tem delu res zelo prijazni. Pogovarjali smo se tudi s 93 let starim gospodom, ki nam je res zelo polepšal dan. Njegova pozitivna energija je nalezla še vse nas.




Ker smo imeli zraven tudi otroke, smo si ogledali živalski vrt Sikalu v Radencih. Všeč mi je bil predvsem zato, ker smo lahko kupili hrano za živali in jih tudi sami hranili. Že nam starejšim je bilo zanimivo, kaj šele otrokom. Videli smo vse od kamel, kengurujev, pavov, lam pa do živali, ki sem jih prvič do zdaj videla. Posebno zanimive so nam bile opice, ki so se kar teple za vse naše dobrote.


Ker smo bili v teh koncih smo si seveda ogledali tudi novi stolp Vinarium v Lendavi. Ko smo prispeli sem bila samo waaaaw. Stolp je fantastičen, grajen med vinogradi in v modernem stilu. Sem bila pa malo manj navdušena nad vstopnino, katera je bila 7€- za moje pojme precej drago. Na vrh se lahko odpeljete z dvigalom ali pa greste peš. Jaz sem seveda šla peš...malo pod vrhom je zastekljen in ogrevan prostor, kjer si lahko ogledate razstavo pirhov in okolico, če pa greste eno nadstropje višje pa pridete na vrh. Tam imate tudi daljnogled, za boljšo vidljivost krajev. Posebnost stolpa je ta, da lahko vidimo v 4 države: torej Slovenijo, Hrvaško, Avstrijo in Madžarsko. Mi smo imeli malo nesreče z vidljivostjo, saj se je videlo samo nekje 20km daleč.



Dan se je že počasi prevešal v mrak in hitro smo izkoristili naš čas še za ogled Bukovniškega jezera. Zraven imajo tudi zdravilne energinjske točke in Vidov izvir z vodo. Žal nismo imeli nobenega prospekta, ki bi opisoval posamezne točke, tako da smo si jih samo na hitro ogledali. Točke pa so žal označene samo s številkami, tako da ne veš točno, kaj katera pomeni. Izlet na Bukovniško jezero bomo nedvomno ponovili, seveda malo bolj pripravljeni.

Žal smo imeli na razpolago samo en dan ampak se mi zdi, da smo se res dobro nafilali z energijo. Tukaj bi lahko ostala še najmanj en teden ker so božanski kraji. Ljudje pa se mi zdi, da so res veliko bolj prijazni in imajo malo bolj umirjen tempo in veliko bolj uživajo v življenju.

                                              Vesna


Ni komentarjev:

Objavite komentar