sreda, 10. februar 2016

CARNIVAL 2016 (Pust 2016)

Letošnji pust je bil v znamenju mojega rojstnega dne. Do zdaj smo šli vsako leto nekam na pustno soboto, ker pa je bila letošnja na dan, ko sem doma praznovala rojstni dan za prijatelje, je bilo to seveda nemogoče. No, prijatelji so poskrbeli zame in me malo pred polnočjo presenetili in me kar sami našemili. Ker sem si bila tako všeč, sem takšna ostala kar cel večer. Včeraj pa smo se našemile tudi v službi :)

Prijatelji vedo, da imam rada zelišča, zato so mi pripravili igro. Oblekli so me v Pehto, na glavo nadeli klobuk z zelišči in igra se je začela. V peharju sem imela različne sestavine, zelišča in ostale stvari, za katere sem mogla ugotoviti kaj so. Na koncu pa sem mogla ugotoviti, kaj lahko iz tega naredimo- KISLO JUHO. Do sobote nisem še nikoli delala kisle juhe, ker je nimam pretirano rada, ampak tale je bila božanska. Tako smo malo pred polnočjo šli v akcijo in začeli s kuhanjem kisle juhe. Okoli druge ure zjutraj je bila končana in moram priznati, da je bila odlična. Lačni tako nismo bili, smeha pa tudi ni manjkalo.




Na pustni torek pa smo se v službi odločile, da se malo našemimo. Jaz sem bila leopard. Poslikavo obraza nam je naredila prijateljica, ki reees obvlada. Kar nisem se mogla nagledati, kako dobro poslikavo sem imela, tako, da je bilo zvečer kar težko vse skupaj izbrisati. 



Kateri pustni kostum pa se vam zdi boljši? Jaz se ne morem odločiti oba sta nekaj posebnega. :)

English:

This year's carnival was marked with my birthday. We went every year somewhere on Carnival so far but this year it was on day when I celebrated my birthday with my friends so it was impossible. Well, my friends have taken care of me,  surprised me and dressed me up. I´ve liked the costume so I was like this the whole night. 

Friends know that I love herbs, so they prepared me a game. They dressed me in Pehta (female collector of herbs), put a hat with herbs on my head and the game started. I  become a basket with some ingredients, herbs and other things, which I had to figure out what they are. In the end, I had to figure out what we can make with them- SOUR SOUP. Til Saturday I had never made sour soup, because I don´t like her so much. So we went in action a little before midnight and started cooking sour soup. Around two clock in the morning we finished and I must say the soup was great. 

On Carnival Tuesday we decided at work to dress up a little. I was a leopard. My face painting made a friend which is a reeeeal master. I couldn´t get enough of looking how great painting I had, so in the evening it was really hard to clean down all together.

Which carnival costume do you like better? I can´t decide,  both are something special. :)

Ni komentarjev:

Objavite komentar