torek, 8. december 2015

Kako se znebiti prehlada in kašlja?

Pa je zadelo tudi mene. Prehlad namreč. Nekako sem se ga kar dolgo otepala. Včasih sem bila namreč ob vsaki malenkosti bolna. Letos sem mislila, da bom prišla mimo tega, pa me je še zadnji moment v letu presenetil. Poln nos sem imela že iz petka v soboto. Ker pa smo imeli doma za vikend koline sem bila ves čas zraven in pomagala. Tam pa je bilo skakanje sem in tja, tako, da sem se še dodatno nahladila. Končni rezultat? Danes sem dobila še herpes, prehlad je še vedno prisoten prav tako pa močen kašelj. Kaj torej storiti ob takšnih simptomih? Rešitev je v domači lekarni. 


ČAJ

Danes sem si naredila čajno mešanico iz sleza (ajbiša), malinovih listov, pljučnika in črnega bezga. Ta čaj je odličen pri prehadu in kašlju. 

SLEZ (ajbiš) pomirja kašelj in ščiti sluznico. 
MALINOVI LISTI lajšajo blažja vnetja sluznice ust in žrela.
PLJUČNIK je primeren za lajšanje kašlja pri obolenjih dihalnih poti.
ČRNI BEZEG se uporablja za lajšanje zgodnjih prehladnih obolenj. Prav tako olajša moker, produktiven kašelj. 

HERPES

Odločila sem se, da se herpesa rešim s pomočjo česna. Do sedaj sem imela herpes samo 1x pa še to dolgo nazaj ob angini. No danes sem začutila praskanje in hitro šla v kuhinjo, kjer sem si narezala na tanke lističe česen in ga za 10 minut položila na herpes. Je res, da zelo peče ampak po dveh urah, ko tole pišem me ne žgečka v ustnici nič več. Če se česen uporablja kot naravni antibiotik, ki je poln vitaminov in mineralov in ga nekateri jedo vsak dan zakaj ne bi učinkoval tudi tako. No mimogrede, če daste samo en listič na ustnico lahko preostanek pojeste in tako poskrbite za zdravje še od znotraj ;)

INHALACIJE

Zvečer je dobro, da pred spanjem inhaliramo, da lahko ponoči bolje spimo. Inhaliramo tako, da se sklonimo nad vročo vodo, kateri dodamo zelišča ali eterična olja in se pokrijemo z brisačo (zraven pa pripravimo robce za čiščenje nosu). Jaz bom dala v vodo cvetove kamilice in nekaj kapljic eteričnega olja čajevca. Pri inhalaciji dosežemo, da se sluzi iz nosu čistijo hkrati pa razkužimo dihala. 

GRGRANJE ŽAJBLJA

Žajbelj je prav tako odličen proti bakterijam in raznim vnetjem. Za grgranje si skuhamo čaj iz suhih žajbljevih listov in počakamo, da se ohladi ter grgramo. 

SUHA KOŽA 

Kožo okoli nosu imam obupno! Z mazanjem sem pričela šele danes, saj sem si prejšnje dni brisala nos vsake 2 minuti in je bilo mazanje s kremo nesmiselno. Pred spanjem in večkrat dnevno se namažem s svojim ognjičevim mazilom, ki je odličen tudi za zdravljenje suhe kože.




Ni komentarjev:

Objavite komentar