torek, 17. november 2015

Autumn nails (jesenski nohti)

Nekaj časa že ni bilo nobene objave z mojimi nohti. Ne, nisem pozabila na njih ampak sem se odločila, da zadnje moje manikire predstavim kar v eni objavi. Ker gre jesenski čas počasi h koncu bo potrebno počasi misliti na zimske motive. Kot vedno so moje manikire dokaj enostavne in umirjene z majhnimi detajli. Hvala bogu za gelish, da mi vse skupaj zdrži okoli 2,3 tedne.


English:

I didn´t post for a long time about my nails. No, I haven´t forgotten them, but I decided to make one post for my last manicures. Autumn comes slowly to the end so we have to look for winter motives. As always, my manicures are simple with small details. I´m so happy for gelish so my nails stay on their place for about 2,3 weeks.










Ni komentarjev:

Objavite komentar