ponedeljek, 8. junij 2015

DM run in Ljubljana

Malo zamujam z objavo ampak trenutno imam kar velikoo obveznosti. Prejšnjo soboto sem, tako kot sem napisala v eni izmed prejšnjih objav, bila na dm teku v Ljubljani. Letos sem bila drugo leto in vsekakor bom še šla. Dan sem preživela s prijateljicami in to je res super doživetje. Všeč mi je, da so se letos za tek odločile tudi prijateljice, ki do sedaj še niso bile in tudi njih je dogodek zelo navdušil. Ljubljana je bila ta dan odeta v roza barvo. Ne bom veliko pisala, saj so slike tiste, ki lahko najbolje opišejo dogodek.











Progi sta potekali na 5 in 10km. Jaz in prijateljice smo tekle na 5, sestra pa se je opogumila in pretekla 10km. Sama sem nad rezultatom zelo zadovoljna in mogoče bom tudi jaz šla drugo leto na 10km :)


Se vidimo drugo leto? ;)

Pictures are from the side http://www.tekzazenske.si/ and my own ones :)

English:

I´m a little late with this post but I have sooo much things right now. Last Saturday I was, as I wrote in one of the previous posts, at DM run in Ljubljana. This year I was for the second time and I will definitely go next years. I spent a great day with my friends and it´s really a great experience. This event also impressed those friends which haven´t run yet. This day was Ljubljana wrapped in pink. I won´t write much more, let the pictures talk :)

The route was 5 and 10km. Me and friends decided to run at 5km just my sister has courage and ran 10km. I´m very pleased with the result and maybe I will also run 10km next year :)

See you next year? ;)

Ni komentarjev:

Objavite komentar