četrtek, 23. april 2015

Spring time (Pomlad)

Končno: sonček, kratki rokavi in topla jutra. Pomlad je tu. Malo me napada pomladna utrujenost ampak se ne dam. V teh dneh imam toliko stvari za narediti, da se komaj dohajam. Eden izmed večjih projektov je izdelava zeliščnega skalnjaka, katerega si že zelo dolgo želim. Te dni sem nabrala tudi smrekove vršičke, koprive in ozkolistni trpotec. Obljubim, da bom napisala objave tudi o tem. Res se kar nekaj dogaja, tako da svoj čas poleg službe poskušam maksimalno izkoristiti s tekom, hojo v hribe in vrtnarjenjem.
 

 
Ker obožujem pomlad in njeno prebujanje moram vse takoj poslikati. Spodaj je nekaj mojih fotografij, ki so mi izredno ljube in jih moram deliti z vami.


 
 
 

Najlepši del poti na Govško brdo; vzpetina na 811m v Govcah
(nad Sedražem nad Laškim)
 
Tole je pa naš Miki; kralj med rožami
English:
 
Finally; sunshine, short shirts and warm mornings. Spring is here.  A little spring tireness attack me but I don´t let her to me. In these days I have so many things to do. One of the major projects is herbal rockery which is my wish for a long time. These days I collected spruce buds, nettle and narrowleaf plantain. I promise I'll write posts about it. A lot things going on so I have beside work  my time just for running, walking and gardening.
 
I love spring and its awakening so I take a lot of photosThere are some of my photos which I extremely love and I have to share it with you.

Ni komentarjev:

Objavite komentar