petek, 13. februar 2015

Love is in the air (how to make a homemade gift for your love)

Pred nami je valentinovo. Praznik, ko svojim dragim malo bolj pokažemo kako jih imamo radi. Sicer nisem pristaš takšnih praznikov vendar menim, da je lepo, da se malo potrudimo in mu/ji pričaramo nasmeh na obraz. Letos sem se odločila, da bo moja pozornost narejena doma (za darilo ne bom porabila niti centa, dobro ne ;) ) prav tako pa je ideja prikupna, osebna in hitra. Naredila sem kozarec ljubezni. Kozarec vsebuje 50 razlogov, zakaj imam rada svojega fanta. 



Pri pisanju razlogov sem se dobro osredotočila in poiskala res tiste posebne lastnosti, ki so mi pri mojem fantu všeč. Svetujem vam, da se spomnete na čimbolj odštekane trenutke, ki sta jih preživela skupaj, saj so takšni listki zelo zanimivi za prebirati. Jaz komaj čakam njegov odziv jutri. Listke sem natisnila na različne barvne papirje, da je kozarček bolj pisan. Listke razrežete in jih prepognete ter jih daste v kozarček. Tu lahko ima vaša domišljija prosto pot. V kozarčke lahko daste še poljubne bombone ali kakšno drugo malenkost, da je bolj zanimivo. Kozarček ljubezni je narejen :) Lepo valentinovo. Naj bo vsak dan poln ljubezni :)



English:

Tomorrow is Valentine's Day.  We show the ones which we love a little more love. Otherwise, I'm not a fan of such days but I think it is nice to be a little attentive and make him / her a smile on his face. This year I decided to make my gift at home (I will not spend a cent for it, isnt  that great ;) ) and the idea is cute, personal and fast. I made a cup of love. The glass contains 50 reasons why I love my boyfriend.

When I write the reasons I had good focus to find those special features that I like about my boyfriend. I advise you to write down all the crazy moments you have spent together because this reasons are interesting to read. I can not wait for his response tomorrow. I have printed the reasons on different colored paper to make the glass more colorful. Cut all the reasons, fold together and put it in the glass. You can give in the glass any sweets or other things to make it more interesting.  The glass is now full of love :) Have a great Valentine's Day :)

Ni komentarjev:

Objavite komentar