torek, 6. januar 2015

3,2,1....GO!

Pozdravljeni.


Najprej srečno novo leto vsem bralcem. Ste si za letošnje leto zadali kakšno novoletno zaobljubo? Jaz sem se odločila ravno za začetek bloganja, ki mi je v lanskem letu nenehno rojilo po glavi. Rekla sem si zakaj pa ne ;) torej v mojem blogu bom razkrila delček sebe. Moj hobi, mojo strast in moja zanimanja. Kaj to je:


spoznavanje zelišč, njihova uporaba in lastnosti

 izdelovanje domače kozmetike

izdelovanje nakita

peka peciv

nohti


narava

Upam, da boste našli kaj uporabnega zase :) Se beremo :)

English: 

Hello. 

First of all happy New Year to all readers. Are you this year set ourselves some New Year's vow? I just decided to start blogging because last year was this constantly in my head. I told myself why not ;) So in my blog I will reveal a piece of myself. My hobby, my passion and my interest. What it is:
- learn about herbs, their use and properties 
- make homemade cosmetics
- jewelery making
- baking
- nails
- nature

I hope you find something useful for yourself :) 


Ni komentarjev:

Objavite komentar